Auteur Topic: Deel 2  (gelezen 3852 keer)

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Deel 2
« Gepost op: do, 30 sep 2010, 23:26:09 »
Citaat van: mark
*edit*

Heb Naam + toenaam van beschuldigde persoon verwijderd uit Sjon's topicpost

Ben persoonlijk van mening dat als je zelf niet je volledige naam wilt vermelden en angsvallig geheim wilt houden op dit forum
je jezelf daarmee óók het recht ontneemt die van anderen wél te plaatsen.



Citaat van: Jaap
Het ligt iets genuanceerder dan dat.

Sjon heeft een dispuut met iemand waarvan hij iets heeft gekocht. Hij geeft hier in een topic aan wat er gebeurd is,
en waarschuwt anderen niet in dezelfde of eenzelfde fout te maken.
Dezelfde fout: Hij geeft aan wie (naam en toenaam) de verkoper was; hij deelt het predikaat 'Oplichter' luid en duidelijk uit.
Eenzelfde fout: Hij geeft aan dat hij zelf tegoed van vertrouwen is geweest; Hij had immers zelf ook beter moeten opletten.

Niet alleen in specifiek dit topic doet Sjon zijn verhaal, maar ook in z'n onderschrift geen Sjon duidelijk te kennen dat hij van
mening is dat de andere partij een oplichter is. Duidelijker kan het niet in mijn ogen.

Sjon geeft duidelijk aan niet met naam en toenaam op het (openbare) forum bekend te willen zijn;
Op zijn verzoek heb recent zelfs elders op de site zijn achternaam bij een dankwoordje verwijderd.
Prima, voor de lieve vrede zal het mij een zorg zijn. Maar aan de andere kant plaatst Sjon wel naam en toenaam van een ander.
Daar mag je dan toch minimaal vraagtekens bij zetten.

Het Register is echter géén schandpaal.

Ik zou de discussie liefst niet op dit voorval speciek willen richten: Het is immers een zaak tussen meneer Sjon en meneer Polow. 

Daarom:

Helaas worden wij steeds vaker benaderd (of beticht?) door kopers dan wel verkopers wegens problemen met de afhandeling van het een of ander.
Het is natuurlijk altijd vervelend als er ergens iets mis gaat, maar wij kunnen, willen en zullen ons niet mengen in de overeenkomsten
die gesloten worden.( dd 10-06-2006 )

Elk verhaal heeft 2 kanten.
 
De wijze les is volgens mij: Let vooral zelf ook goed op dat je geen kat in de zak koopt.

Bij deze is dit topic daarom gesloten. Verdere discussie doet niet ter zake; Ik hoop van ganser harte dat Sjon en Polow er verder samen uitkomen.


Even wat recht zetten:
Het laten verwijderen van mijn achternaam in een topic elders heeft niks met dit geschil te maken.
Ben al enkele jaren bezig om dit voor mekaar te krijgen, toevallig kwam 't elders ter sprake:
dat deed mij weer es googlen op m'n volledige naam en desbetreffende topic was de 1e hit.
Heb ik in 't verleden ook al laten wijzigen op PCH, VF, my space, Live enz enz,
zodoende 't verzoek om dat op dit forum ook te laten veranderen.
Nogmaals: heeft niks met mekaar te maken.

Daarnaast betreur ik 't dat Het Register zich verschuild achter wat spelregeltjes en dat 't topic gesloten is.
Kan ook anders, ik zal een voorbeeldje doen:
ben zelf moderator geweest bij een ander forum: daar krijgt men een verkoop-ban als men zoiets flikt
en als men onder een andere naam verder probeert te gaan, een IP-ban.
Ik zeg niet dat 't zo moet, maar iets meer loyaliteit naar een trouw clublid zou mogen.

---------------------------------------------------------------------------------------------

En dan nog iets over JohanGT/polow:
tijdens het ophalen van de schroefset vertelde ie pas dat er 1 stelring ontbrak van een achterpoot (er horen er 2 op per poot)
"Heb gewoon met 1 stelring gereden en je kan dat gemakkelijk bijbestellen"
Ja fijn: eerst een klein deel vooruit betalen, een leuke afstand laten rijden en dan pas op de proppen komen met zoiets.....tsja, wat mot je dan?
Eigenlijk was ik toen in staat om de schroefset te laten liggen, maar wederom was ik weer te goed van vertrouwen
en om de lieve vrede te bewaren de koop wel door laten gaan en met de gedachten dat zo'n stelring toch niet duur kan zijn.
Nog voordat ik wist dat de set geen hardheidinstelling had, was ik er ondertussen al achter dat de meeste leveranciers nou niet
bepaald staan te springen om mij zo'n stelring te leveren en bovendien is FK ook niet de makkelijkste fabrikant qua uitleveren.

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Deel 2
« Reactie #1 Gepost op: vr, 01 okt 2010, 00:01:04 »
Sjon, zonder partij te kiezen in een kwestie waar ik geen oordeel kan en wil vellen mis ik simpelweg 1 ding in je verhaal, en dat is de kritische kijk op je eigen rol en verantwoordelijkheid. Ook in het verhaal van Jaap (in het andere topic en in de quote hierboven) wijst hij hiernaar, en dat is precies het punt waar je verder iedere keer aan voorbij gaat (sterker nog: je voert iedere keer het punt aan dat jij degene bent die vooral iedere keer met de hand over het hart heeft gestreken). Ook in je standpunt dat je niet anders wil dan de koop ongedaan maken met de volledige kwijting van de koopsom benader je wat dat betreft je eigen rol/verantwoordelijkheid in de overeenkomst bepaald niet kritisch.

Het punt waarom het topic echter op slot gaat (zoals ik het lees) is dat je voor jezelf geen vermelding van je volledige naam wil, maar er niet voor terugdeinst andermans naam rücksichtlos het web op te slingeren. Ook in die zin ga je volledig over op (ver)oordelen van de verkoper, zonder dat je daarbij aandacht hebt voor de zaken waar je zelf nou net gevoelig voor bent. Nogmaals los van enig oordeel over wie er goed/fout is of (on)gelijk heeft in dezen.

Mijn laatste punt is dat je (zelf als moderator) kunt weten dat als een moderator een topic op slot gooit en je dan maar besluit om een nieuw topic te openen over/met hetzelfde onderwerp, je kunt verwachten dat ook dit topic weer op slot gegooid zal worden? Ten eerste getuigt het niet van vertrouwen/respect voor de betreffende actie van de moderator, ten tweede creëer je de situatie dat je alleen maar weer bevestigd zult/kunt worden van de unfaire behandeling en het gebrek aan back-up als vertrouwd (en volgens mij ook zeer gewaardeerd) lid, en als derde is het mijn mening dat als je het niet eens bent met een beslissing van een moderator dat je dat dan beter in een PM kunt uitspreken of, beter nog, de telefoon kunt pakken (Jaap en jij zijn volgens mij beiden lid met een trouwe staat van dienst, en ik kan me dan ook niet voorstellen dat je zijn nummer niet hebt?).

Just my  -2cents-, hoop niet dat je me er scheef om aan zult kijken...
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Deel 2
« Reactie #2 Gepost op: vr, 01 okt 2010, 00:40:50 »
Sorry Sjon, maar ook als gerespecteerd lid krijg je geen vrijbrief.

Onlangs werd het naam + achternaam verhaal weer eens actueel: Iemand (Ian) wil lid worden, begrijpt de regels niet, geeft een valse achternaam op, en denkt dat wij daarin trappen. Vervolgens wordt er een 'sneer' in de 'subtitel' gezet.

Iemand anders heeft een 'redelijk botte opmerking' in z'n signature staan,. ach; voor het goede doel, dus laat maar even staan. Totdat 1+2=3 wordt: Sjon vraagt ineens om verwijdering van z'n achternaam: waarom? Ohja: Ian z'n topic. Naja best: Met een PM er min of meer bij toeval achteraan (was toch in het profiel van Sjon) dat ik z'n signature verwijderd heb: ik was er niet van gecharmeerd, maar heeft nu z'n tijd wel gehad ( dacht ik ).  Niet dus. Sjon is nogal kritisch in het editten van zijn postings: Dat weet ik; in het verleden al eens vaker een opmerking hierover gehad, maar goed: nooit vervelend, altijd vriendelijk.

Nu schiet 't wel ff 'verkeerd'; Sjon bepaald wat Sjon in z'n signature zet. Okay. Ook goed. Maar het houdt een keer op. 'We' zijn hier geen schandpaal. Mark uit z'n ongenoegen en poetst de volledige voor een achternaam van JohanGT/Polow weg uit Sjon z'n posting weg: Jij anoniem, Hij anoniem. Heeft alles met elkaar te maken. JohanGT/Polow wil misschien ook liever niet met het woordje oplichter bovenaan in Google te voorschijn komen. Sjon is (natuurlijk) niet blij, uit z'n ongenoegen en d'r vallen nog wat mensen over deze actie heen. Best: KLIK: Slot erop: Sjon heeft z'n punt kunnen maken: stom stom stom, maar controleer altijd uwen waar voor u het mee naam huis neemt. Discussie gaat echter al lang niet meer over het akkefietje met de HH-kop/Schroefset maar over het handelen van 'het bestuur' t.o.v. een misgelopen verkoop actie.

Ik had onder het slotje willen zetten: Als Sjon of Polow nog wat toe te voegen hebben, kan het topic weer worden geopend, maar ik nam aan dat de beide heren niet per-ce online tot een akkoord zouden komen.

Ter informatie over het verschil in handelen: Spelenderwijs leren we graag van de ontwikkelingen op het forum. Dit is eerder voorgekomen. Er is vanuit het register geen bevredigende oplossing: Een ban voor Polow levert niets op. Als Sjon helemaal uit z'n vel springt en het lidmaatschap opzegt: lost niets op. Als dit topic weer op slot gaat: Lost niets op.  Daarom is er in 2006 al de stelling ingenomen: We zijn allemaal volwassen, als je een geschil hebt ga je klagen bij de andere partij en kun je hier je gevoelens kwijt. Het advertentie gedeelte is slechts een prikbord. .

@Sjon: Ja, ik hoop nog steeds dat je er uit komt met JohanGT/Polow. Ja, ik hoop dat wij elkaar ook gewoon recht in de ogen kunnen blijven kijken. Ja; Ik vind persoonlijk ook dat je te ver gaat met jouw anonimiteit versus de ander z'n volledige naam noemen. Maar ook daarom gaat t niet op slot: Jouw punt is duidelijk; Je voelt je opgelicht. Met de nu gevoerde discussie, wordt die schroefset niet in hardheid verstelbaar, en krijg je ook je geld echt niet terug. Wel worden er allemaal mensen boos, gaan er mensen schreeuwen en wat blijft er over: scheve gezichten..

« Laatst bewerkt op: vr, 01 okt 2010, 01:01:04 door Jaap »
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline FuriouZ

  • L86C-0162
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.365
  • Geslacht: Man
Re: Deel 2
« Reactie #3 Gepost op: vr, 01 okt 2010, 07:51:17 »
Nu we het toch over de namen hebben.. Waarom niet bij ieder (lid) de naam veranderen in nummer?
Er is gezegt dat dit in de toekomst zal veranderen, maar wanneer?
Liever een maand aan een opel lassen dan een dag aan een fransman sleutelen

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Deel 2
« Reactie #4 Gepost op: vr, 01 okt 2010, 08:21:47 »
lijkt mij eigenlijk ook wel een goed idee, dat voor register leden de naam wel bekend is, of enkel voor het bestuur van het forum, en dat voor overige leden en niet leden, enkel een nummer is gegeven, welke niet te achterhalen is via "normale" wegen.

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Deel 2
« Reactie #5 Gepost op: vr, 01 okt 2010, 09:00:57 »
Nogmaals: 't verwijderen van mijn achternaam elders heeft niks te maken met mijn geschil met JohanGT/Polow.
Voer al paar jaartjes campagne om online zo min mogelijk gegevens te hebben staan, staat hier los van.
Helaas valt dit tijdsgewijs samen met mekaar....ongelukkig.
De beslissing om de volledige naam van JohanGT/polow te verwijderen ben ik niet tegenin gegaan: snap ik.
Maar dat dat de reden is om die topic op slot te doen, ben ik minder van gecharmeerd.

Grappig dat ik nu iets lees over een akkefietje met een HH-kop: ergens in de verte gaat er bij mij wel een belletje
rinkelen, maar weet ff niet precies waar 't over gaat (betrefd niet mij, anders kan ik 't vast nog wel heugen)
Schijnbaar heeft JohanGT/Polow in 't verleden al eerder iets geflikt.

Reden van mijn onderschrift is dat een topic in de vergetelheid raakt, mijn onderschrift niet.
Zolang mijn geschil met JohanGT/polow niet is opgelost, blijft die staan.

Ik hoop ook dat dit netjes opgelost wordt, maar aangezien er geen reactie/contact is
lijkt 't er steeds meer op dat dit op een minder gezellige manier afgehandeld wordt.

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Deel 2
« Reactie #6 Gepost op: vr, 01 okt 2010, 09:46:29 »
Maar dat dat de reden is om die topic op slot te doen, ben ik minder van gecharmeerd.

Scheelt: Dat was niet de reden. Slot zit erop omdat de discussie compleet uit de hand loopt: Welles Nietus over wie er gelijk heeft.

Grappig dat ik nu iets lees over een akkefietje met een HH-kop: ergens in de verte gaat er bij mij wel een belletje
rinkelen, maar weet ff niet precies waar 't over gaat (betrefd niet mij, anders kan ik 't vast nog wel heugen)
Schijnbaar heeft JohanGT/Polow in 't verleden al eerder iets geflikt.

Nee hoor: Heeft niets met Johan/Sjon te maken: Er is ooit een voorval geweest, rondom de koop/niet koop/verkoop van een HH kop: Dat ging echt niet netjes volgens de regels van het goed fatsoen. Toen kregen wij ( 'het bestuur' ) ook ongevraagd de deksel op de neus: De 'verliezende' partij eiste van ons dat de verkoper gebanned werd van het forum. Het staat mij allemaal nog heel vers in het geheugen, want het heeft mij persoonlijk min of meer een vriendschap gekost. Dat is ook een onderliggende reden dat ik(wij) zo gebrand zijn op de bekendheid van de volledige echte voor en achternaam; De echte naam van de verkoper was niet bekend, wat de gemoederen alleen maar hoger liet oplopen. 

PM komt eran.

Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Deel 2
« Reactie #7 Gepost op: za, 16 okt 2010, 18:19:10 »
Vandaag met de schroefset in de kofferbak naar z'n werk gereden
(heeft niks met z'n werk te maken, maar had geen prive-adres)
in een ultieme poging dit alsnog op te lossen: meneer wil van niks weten......
Gevraagd naar een tegenvoorstel => wederom niks.....

Daarna naar een plaatselijk politieburo gereden: even wat info ingewonnen.
(per ongeluk nog een goeie tip gekregen)

----------------------------------

Ondertussen speelt er nog iets anders: de rammelende GK in Jaap z'n hoek-toek.
Heb voorgesteld de GK terug te kopen, zodra ik me schroefset-geld terug heb.

Wil Jaap wel niks van weten, maar ondertussen wordt 't wel even genoemd in de PM-uitwisseling:
niet leuk, ik verkoop eigenlijk niet veel spullen en als ik iets verkoop,
ben ik ervan overtuigd dat 't goed is. In dit geval blijkt van niet: voel ik me rot bij
en zou 't liefst netjes oplossen. (tussen-koper/verkoper Joan doet er in mijn ogen niet toe:
in een rechtszaal wellicht wel, maar bij mij niet)

Maar goed: zolang JohanGT/Polow z'n poot stijf houdt, heb ik geen geld,
aangezien ik morgen 2 Cup-frames in ontvangst neem, is de knip voorlopig ff leeg.

Jammer dat 't zo moet.

Offline Polow

  • Non-Register lid
  • Berichten: 209
  • Geslacht: Man
Re: Deel 2
« Reactie #8 Gepost op: za, 16 okt 2010, 19:07:45 »
Vandaag met de schroefset in de kofferbak naar z'n werk gereden
(heeft niks met z'n werk te maken, maar had geen prive-adres)

Ik wil via deze weg ook even reageren op deze volledige hetse. Mij stoot het enorm tegen de borst dat Sjon zich zomaar geroepen voelt om mij een bezoek te brengen op mijn werk en mij voor het ultimatum stelt de schroefkit terug te kopen.
1. Hoe zouden de mensen zich voelen als er zomaar iemand je komt confronteren met hetgeen in privé sfeer gebeurt
2. Heeft Sjon er enigzins rekening mee gehouden hoe collega's en zaakvoerder reageren op zulke situatie?
3. Hij gaat er vanuit dat door zulke dingen te doen ik opeens beslis van alles te doen volgens zijn zin.

Ik werk namelijk in een showroom en op die manier is hij ook er bij gekomen van mij een bezoek te brengen op het werk, desondanks op internet niet alleen mijn werkadres vermeld staat maar ook mijn rechtstreeks nummer. Ik heb tot op heden nog geen telefoon ontvangen van hem.

Waarom zou ik opeens 'toegeven' als je weet hoe mijn naam besmeurd wordt op internet/fora? Bovendien zie in enkele topics verwijzingen naar rechtbanken, politie etc maar heeft Sjon er al rekening mee gehouden dat zulke besmeuringen ook niet zomaar kunnen.
Net zoals ik tegen hem zei stopt de discussie langs mijn kant, ik ben zeker niet van plan van Sjon "zwart" te gaan maken wat niet van zijn kant kan gezegd worden.

Nog 1 ding: Sjon refereert naar een zaak dat ik in het verleden nog 'verkeerde' dingen zou gedaan hebben. Ik stel voor dat je ook hiervoor een topic opent en mij weet te vertellen wat ik heb gedaan want tot op heden heb ik hiervan nog niets vernomen.
Misschien moet ik anders wachten tot die bepaalde persoon mij een bezoekje komt brengen in de showroom?
Der Polo(w)fahrer

Offline Polow

  • Non-Register lid
  • Berichten: 209
  • Geslacht: Man
Re: Deel 2
« Reactie #9 Gepost op: za, 16 okt 2010, 19:13:01 »
En dan nog iets over JohanGT/polow:
Eigenlijk was ik toen in staat om de schroefset te laten liggen, maar wederom was ik weer te goed van vertrouwen
Ik heb je niet verplicht deze mee te nemen... dit was op je eigen initiatief en hierdoor stopt de zaak...
Der Polo(w)fahrer

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Deel 2
« Reactie #10 Gepost op: za, 16 okt 2010, 20:57:50 »
Ik wil via deze weg ook even reageren op deze volledige hetse. Mij stoot het enorm tegen de borst dat Sjon zich
zomaar geroepen voelt om mij een bezoek te brengen op mijn werk en mij voor het ultimatum stelt de schroefkit terug te kopen.
1. Hoe zouden de mensen zich voelen als er zomaar iemand je komt confronteren met hetgeen in privé sfeer gebeurt
2. Heeft Sjon er enigzins rekening mee gehouden hoe collega's en zaakvoerder reageren op zulke situatie?
3. Hij gaat er vanuit dat door zulke dingen te doen ik opeens beslis van alles te doen volgens zijn zin.

Ik werk namelijk in een showroom en op die manier is hij ook er bij gekomen van mij een bezoek te brengen op het werk,
desondanks op internet niet alleen mijn werkadres vermeld staat maar ook mijn rechtstreeks nummer. Ik heb tot op heden
nog geen telefoon ontvangen van hem.

Waarom zou ik opeens 'toegeven' als je weet hoe mijn naam besmeurd wordt op internet/fora? Bovendien zie in enkele topics
verwijzingen naar rechtbanken, politie etc maar heeft Sjon er al rekening mee gehouden dat zulke besmeuringen ook niet zomaar kunnen.
Net zoals ik tegen hem zei stopt de discussie langs mijn kant, ik ben zeker niet van plan van Sjon "zwart" te gaan maken wat niet
van zijn kant kan gezegd worden.

Nog 1 ding: Sjon refereert naar een zaak dat ik in het verleden nog 'verkeerde' dingen zou gedaan hebben.
Ik stel voor dat je ook hiervoor een topic opent en mij weet te vertellen wat ik heb gedaan want tot op heden heb ik hiervan nog niets vernomen.
Misschien moet ik anders wachten tot die bepaalde persoon mij een bezoekje komt brengen in de showroom?
Zoals gezegd had ik geen prive-adres.
Plan was om 12:00 uur (begin pauze) ter plaatse te zijn.....niet gelukt, had file & moest nog ff zoeken,
dus de pauze afgewacht (14:00 uur).
Klanten zullen er waarschijnlijk weinig van gemerkt hebben, ik heb geen stennis geschopt ofzo
"Heb je al nagedacht over een tegenvoorstel?" kan net zo goed een artikel in de showroom betreffen.
Meeste van de tijd is besproken in een aparte ruimte/showroom zonder klanten of collega's.

Telefoon: verbinding zal dan toch wel snel verbroken worden, irl kan dat niet.

Vandaag zei je 2 dagen, maar je hebt een WEEK lang de tijd gehad om dit op een nette manier op te lossen:
meerdere PM's heen en weer, mijn voorstel ging je niet op in en er kwam geen tegenvoorstel.
Wat rest mij dan? Tsja, dan maar op een minder nette, niet mijn stijl, maar ik kan erg slecht tegen onrecht.

Dat laatste is reeds ontwricht door Jaap: gevalletje HH-kop ging niet over jouw.

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Deel 2
« Reactie #11 Gepost op: za, 16 okt 2010, 21:01:27 »
Ik heb je niet verplicht deze mee te nemen... dit was op je eigen initiatief en hierdoor stopt de zaak...
Dus willens&wetens verzwegen tot op 't moment van de overdracht.

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Deel 2
« Reactie #12 Gepost op: za, 16 okt 2010, 21:59:40 »
sorry sjon, maar je koopt altijd iets vrijwillig, en als t dan bij de aankoop tegenvalt, en je het alsnog meeneemt, is dan je eigen verantwoording, dus gebruik die schroefset of verkoop m door, kan nog genoeg opleveren (ebay)

Je bent niet tot aankopen verplicht, en dat wil niet zeggen dat hij je willens en wetens iets verzwegen heeft. Hij kan er ook pas opt laatste moment aan gedacht hebben.

De keuze is aan jou geweest dat je hem hebt gekocht. Dat de verkoper verteld heeft dat de set hardheidverstelling had, maar niet zo bleek te zijn, betekend niet dat hij dat zelf ook wist. Zeker als het 2e hands is, en je bent niet helemaal op de hoogte van wat hardheidverstelling inhoud, kun je het doorverkopen met dezelfde melding als dat je gekregen hebt.

Ik wil niet partijdig zijn, maar ik vind dat je zeer overdreven reageert en niet kijkt naar jezelf, fouten op anderen afstuurt en mensen daarmee in kwaad daglicht zet.


tip: Kijk eerst naar je eigen aandeel en handelingen, en kijk daarna pas naar die van een ander.

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Deel 2
« Reactie #13 Gepost op: za, 16 okt 2010, 22:18:17 »
Rutger SHUT THE FUCK UP YOU IDIOT  -dots- doh

Laat hun dit lekker zelf uitvechten en bemoei je er eens niet mee......

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Deel 2
« Reactie #14 Gepost op: za, 16 okt 2010, 22:26:04 »

@Ghop; Rutger heeft wel een punt, geen reden tot schelden lijkt mij.  -dunno-

Als dit tussen 2 personen moet blijven; laat Sjon deze ongein dan ook niet melden op een openbaar forum. Dat het vorige topic gesloten is, is een vrij duidelijke hint geweest lijkt mij.
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983