Voordat ik sper-diff nr.2 in ontvangst nam had Raymond van DPT daarop 35,05 mm gemeten,
van de week bij Frank meten we dezelfde diff => wederom 34,95 mm.
Lagers zijn 35,0 mm, dus zou 35,05 perfekt zijn => ietsje voorspanning.
Dus ja: 1 of beide schuifmaten kloppen niet.......
Maar goed: doet verders niks af aan 't feit dat de lagers te los op 't diff-huis zitten,
mijn probleem niet => zoekt DPT maar uit.......en die doet 't op z'n beurt maar lekker uitvechten met Quaife.
(ik heb de sper gekocht bij DPT, dus das juridisch gezien mijn aanspreekpunt)
Vanmiddag de 1.4 eruit gevist
met een hele grote hengel aka motortakel.
1.6 is bijna klaar, nog maar een paar klusjes:
-waterpijp bouwen (combi van 1.6 16v & 86c)
-krukaspouly bouwen tbv v-snaar (bij de 16v zit ie niet met 4 boutjes, maar alleen op de krukastandwielbout)
-pipercross blinde plaat pas maken op carb's
-vliegwiel & koppeling monteren
Ondertussen maar de motorruimte schoon maken (en wellicht een enkel plekje bijwerken)
Gelukkig staat ie helemaal achterin de klusschuur:
als ik niet verder kan, heb ik nog een werkplek => ga ik weer verder met de andere gebakjes