heb inmiddels een mail gestuurt naar de uitlijner. Mocht ik daar morgen geen reactie van ontvangen ga ik morgenmiddag of woensdagochtend er langs om het nogmaals op te vragen.
Hmm ik dacht dat die astap wel de oorzaak zou kunnen zijn. Voor zover ik weet stond ie iets van 2 graden met de bovenzijde meer naar de carosserie zegmaar. dus zo \ bij wijze van spreken. Maar dat weet ik niet helemaal zeker. Maar dat ligt dus eerder aan de as, dan aan de astap.
Draagarm is door een van de vorige eigenaren vervangen, maar of dat een goede was weet ik niet, want ik moest het fuseekogelrubbertje ervan vervangen hebben. Dus nieuw was ie niet. Heb overigens nog een set veerpoten liggen, dus die kan ik wel vervangen. Maar heb daar niet het juiste gereedschap voor (verenspanner e.d.).
Auto staat ook scheef lijkt het wel. maar kan ook aan de oprit liggen, kan de krik er aan de rechter kant zo onder krijgen, terwijl links ik eerst de noodkrik moet gebruiken om de auto een stukje op te krikken voor de gewone krik eronder kan.
Weet inmiddels dat er een supersport 60/40 verlaging op zit, waarvan de 40 versteld kan worden naar 60, dus wellicht zal er daar een deel in zitten. Maar er is me ook verteld dat er bumpstops achter zouden zitten. Heb zelf geen idee hoe zoiets eruit ziet, maar achter veert ie zoals een normale auto, vooraan issie juist heel stug. Ik raak op de snelweg bij een hobbel wel eens de bodem. dusja... Weet niet of daar iets anders in is gezet.
Is zo'n vervorming te zien als je een normale er naast hebt?