Boring 77mm icm 1W slag 79,1mm = 1473cc, das afgerond naar boven 1,5 ltr.
Met boring 76,5mm kom je op 1454cc, om dat 1,5 ltr te noemen is een beetje mager.
Boring 78mm lijkt me niet gezond: blijft er weinig over tussen de cilinders.
1W slag 79,1mm - PY slag 72mm = 7,1mm / 2 = 3,55mm
Das teveel om van een G40 zuiger af te draaien?
Dan vrees ik ook dat je bij een tuningsbedrijf terecht komt voor zuigers.
Ik weet niet of je misschien met een HH of GK kop grotere poorten en kleppen heb en of hier uberhaupt een verbrandingsruimte in zit.
Doe 't nou es onthouden
: laatste sleeptuimelaars 1.0 GL 40pk / 1.3 HK 55pk / 1.3 GK 75pk hebben dezelfde vlakke kop,
alleen de ouwe sleeptuimelaars t/m max 1983 hebben een holle kop.