Eind van de middag bij mij thuis huiskamertafelgesprekje gehad met OTK.
Hij is weer aan de slag. Heeft met allerlei plaatwerk- en constructietechnische termen e.e.a. uitgelegd. Toelichting in MIJN woorden bij ZIJN schetsen:
Bovenste schets: Donkere stippen zijn de hoeken onder de voorruit; de rechthoeken zijn de voorwielen; onderkant van de schets is front va de auto.
Ze hebben géén technische gegevens van de carrosseriematen. Daarom van alles foto's gemaakt en maten opgemeten (lengte, breedte, kruislings)
Middelste schets:In het midden het linker voorwiel (in werkelijkheid met 4 ipv 5 bouten);
Rechts van voorwiel: met 2mm dikke plaat reconstructie gemaakt van deel onder de A-stijl. (Idem aan rechter kant van de auto);
Boven voorwiel: nieuw binnen scherm + 'nieuw' (ex-Roel) buitenscherm. (Idem aan rechter kant van de auto);
Stip rechts boven: rotte plek in parafan onder rechter hoek voorruit - wordt vervangen door parafan (ex Roel);
Accubak/wak wordt deugdelijk gerepareerd.
Links: nieuwe front wordt er in gelast.
Onderste schets:In linker achterscherm zat een rotte plek onder het zijraam én een met heel veel plamuur gerepareerde deuk tussen portier en achterwiel. Dat wordt 'natuurlijk' ff professioneel uitgedeukt en mooi gemaakt.
(De vier kleine puntjes op het achterscherm staan symbool voor de gaatjes rondom waarin de sierstrips worden gemonteerd.)
+ Al het laswerk (TIG?) wordt dóórgelast;
+ Vloerbekleding wordt verwijderd, gereinigd en teruggeplaatst;
+ Dashboard wordt 'gespoten' omdat die grote sticker (zie eerder in dit topic) na verwijdering een lelijke plek achterliet;
+ En natuurlijk wordt al het buiten- en binnenplaatwerk profi gespoten en worden onzichtbare / holle delen voorzien van tectyl of was.
Heb aan hem meegegeven: Polo 1 frontje, parafan (ex Roel), rolgordels en buitenspiegels.
Gezien de geplande einddatum kan ik met m'n verjaardag wellicht in een mooie klassieker toeren