ik kan mij voorstellen dat een T4 niet de meest ideale daily is
Voor de rit naar mijn werk is hij inderdaad niet ideaal. Veel afremmen, optrekken, rotondes, dan is een bus nu eenmaal toch zwaar. De 151pk is eigenlijk een echte "Autobahncruiser".
Maarja...kindjes hè...De VR6 werd te klein, de T3 was leuk om kennis te maken met "de camper" maar daar was het ook wel mee gezegd, en dan maar meteen iets fatsoenlijks gekocht.
Het is een originele Multivan II Atlantis, waar ik zelf een Westfaliahefdak van een T4 California op heb gebouwd. Bus staat behalve voor de RDW ook voor de Belasting op camperkenteken.
Dwz kwart-tarief betalen (1/4e van de normale wegenbelasting). Dan is het nog te betalen om zo'n bus te rijden.
Dak in Duitsland gehaald !
Bus wordt ook echt gebruikt om te camperen :
het is een T4b met nieuwe neus toch?
Nu mag je mij corrigeren; Kamei grille en Audi A6 velgen?
Heb je ook foto's van de binnenkant of is het alleen camper op kenteken?
Het is inderdaad een T4 met wijsneus, T4b je hoor je niet zo vaak maar klopt denk-ik wel als officiële benaming.
De grille is er een "zonder embleem", geen kamei maar een merkloze.
Velgen zijn inderdaad Audi RS6, 18" met 245/45-18.
Binnenkant ziet er zo uit : (kasten zelf gebouwd) :
Foto's van de Golfs heb ik, maar zijn nog van het analoge type, zal ze scannen en posten !!
Hier de fijnste auto die ik ooit heb gehad, en, zoals Jeremy Clarkson ooit zei :
"The closest you will ever get...to a Ferrari"