Bedankt voor de reaties tot dusver !
Temp koelwater is denk ik niet het probleem (maar zal als ik vanmiddag thuiskom even de slangen vastpakken
)
De verwarming binnen wordt ook gewoon lekker warm / heet...de meter stopt op het eerste streepje.
Is dit niet de normale temperatuur ? (± 90°)?
Als ie verder door zou lopen gaat ie richting de rode led
Autom. choke lijkt me een goede verdachte, na het (koud) starten, wat ie overigens perfect doet, (voet heel lichtjes op het gas en meteen eraf na lopen) loopt ie ook niet verhoogd stationair. (wat wel zou moeten toch ?)
Bij uit-accellereren van bv een rotonde
is het effect ook weg / minder (verrijken), daarna op constante snelheid komt het getutter terug.
Dus vooralsnog lijkt het wel veel op een te arm mengsel (voor de koude motor) waardoor er teveel neerslaat en niet lekker ontploft.
Dit zou ook wel kloppen met het "wegvallen van een cilinder" gevoel...
Ohja....vorige week voor het éérst getankt (hij wil maar niet leeg
), gemiddeld verbruik 1:14,5.
En heb niet eens echt mijn best gedaan om zuinig te rijden !!
GEWELDIG, ben helemaal
op dit autootje