Het oliepeil was onveranderd, dat van de koelvloeistof is van max naar min gezakt. Hierbij moet vermeld worden dat hij in Duitsland vrijwel helemaal geleegd is, en ik vanmiddag bijna 3 liter heb bijgevuld en zo nu en dan in de vloeistofslangen geknepen heb. Daarnaast is vandaag de blower sinds lange tijd weer op standje warm gegaan.. Hierbij zag ik ook dat wat nattigheid aanwezig was bij de koppeling van de koelslang achter de thermostaat (weet niet hoe die heet, maar hij staat op de kop, zelfde diameter als radiateurslangen).
Waterpomp is sowieso stuk denk ik, kijkende naar de blowertemp en het feit dat de radiateurslangen pas héél laat (allebei) begonnen op te warmen.
Verder werden de slangen ook niet steenhard toen de motor op temp kwam, en dat pleit ook tegen overdruk in het koelsysteem, en dus tegen een lekke pakking..
Eerst distrubutieriem en waterpomp dan maar? En idd een grote fles water mee voor het geval dat