Het lek lijkt bovenwater, ik ben vergeten de temp sensor in de radiateur aan te sluiten. Niet zo gek ook dat de fan niet aansloeg en de motor veel te warm liep.
Morgen de thermostaat er weer tussen zetten en eens een proefritje maken.
Verders,
Uitlaatklemmen vervangen, de linker klemmen werden bijgeleverd bij de IMASAF uitlaat maar bleken niet goed af te dichten. Overigens heeft de uitlaat zelf echt een super goede pasvorm beter dan ik bijv van Bosal gewend ben.
Via MP een setje goed 175/60/13 Maxxis banden gescoord, incl montage voor 80 euro weer klaar. Staat de auto weer netjes op de originele BBS'en, met de juiste bandenmaat.
Remtrommel links achter bleek helemaal verrot van binnen. Vermoedelijk eens warm gelopen, ook de wielremcilinder was lek.
Hele zooitje schoon gemaakt, gespoten en met een likje kopervet en een nieuwe wielremcilinder gemonteerd.
Toen kon de auto eindelijk weer op de wieltjes staan.
Maar even tijd gemaakt voor een grote schoonmaak, alle overbodige onderdelen netjes opgeborgen in de kelder, auto's gewassen en de vloer gedweild.
En toen was het weer zondag.
Aankomende week bezig met het laswerk bezig want de APK komt rap dichterbij.