Ik zou als ik jou was kijken naar een goede straat band. Mooiste zou zijn als je een toyo R1r vind in een maat die past. Een semi slick slijt best hard en als je hem goed op temperatuur krijgt op de weg(wat misschien moeilijk word?) dan heb je enorm veel grip, maar het nadeel is dan wel dat je dan ook alle troep die op de weg ligt oppikt met die banden, en dat is dan weer slecht voor de grip. Maar om die banden goed op temperatuur te krijgen moet je behoorlijk trappen is mijn ervaring. Dus niet zo nu en dan een stoplicht sprintje, want dan zijn ze echt niet op temperatuur en zullen dus ook niet bijzonder goed presteren.
En er zijn trouwens nog meer banden in de klasse waar de R1r ook in zit, dat is tegen het semi slick aan maar met wat meer profiel(ook gewoon 8mm op nieuwe banden) En een beetje minder zacht.
Maar om je een idee te geven van de levensduur die je kan verwachten, wij reden in 5000km een set toyo T1R op op de openbare weg, dat was dan wel met een heel stuk zwaardere auto. Maar die banden hebben 8mm nieuw en zijn een mooi stukje harder. Dus ik zou er maar van uit gaan dat 3000km flink sportief rijden wel einde banden betekent.