Ja, de polo perfect zetten is voor volgend jaar!
Nu eerst zo rondrijden (leren rijden) aangezien ik nog niet zo lang mijn vast rijbewijs heb is een blutsje snel gemaakt!
Maar ... Liever niet, dat bespaart me moeite voor volgend jaar (eind 2010).
Nu ben ik nog student, echt géén geld dus!
Ik heb vandaag weer wat gedaan aan de polo!!!
Ik heb de blauwe spiegel weer zwart (of toch geprobeert) gemaakt.
Door met de verfbrander zoveel mogelijk verf af te "branden" en daarna met white spirit erover te poetsen.
Nog wat blauwe restjes maarja ...
Volgend jaar nieuwe é
En ik heb juist ondanks het een kot in de nacht is zoals we hier zeggen,
mijn choke probleem aangepakt!
Probleemstelling: chokeklep staat gewoon
dicht bij choke in werking!!!!!
Ik dacht even snel de chokeklep te regelen, maar de regeling is dus stuk!
Het gaat hier om een pierburg carburator van het type 2E ...
Het zwart plastiekje waar dat mini imbusboutje indraait is gebarsten waar dat boutje in moet draaien, deze pakt dus geen schroefdraad meer!
Ik heb dat nu voorlopig gemaakt door een rubbertje van het ventieltje om remmen te ontluchten (een oud dat weg mocht ...) om een houtschroef te draaien. zo met een kleine platte schroevendraaier het rubbertje door het gatje in de carbu geholpen (zonder hulp schiet dat er nooit terug door! en dan heb ik die houtschroef in dat plastiekje gedraait!
Een perfecte chokeklepspleet dus!
Even getest, en ik hoef geen gas meer te geven in de warmdraaifase!