gisteren de uitlaat weer uit mekaar gehaald.
bleek het 'flexibele stuk' ook te lekken.
Er met een hoop 'wenn und abers' vanaf gehaald. Zat natuurlijk al een tijdje vast inclusief gun gum.
Natuurlijk niet nieuw te krijgen op een zaterdagmidag.
En als ze het dan bij Heuts hebben, past het niet op de uitlaat.
Geen idee hoe en wat. Uiteindelijk heeft iemand (zon wijze grijze) een flexibel stuk van een golf 2 of scirocco, geen idee, gepakt.
Was binnenmaat maar paste er overheen.
Sleuven geflext en voila.
Dank aan de oude knarren bij heuts. De jonge broekies kijken met grote ogen
Na een hoop drama de uitlaat in mekaar.
Blijkt de einddemper te lekken.
Huh die zit er toch pas 2 weken op.
Ja idd.
Maar toch lek.
Op de lasnaad van pijp naar pot.
Tot overmaat van ramp de bon weggegooid of kwijt.
Dus maar weer uit mekaar en vervangen denk ik zo.
Nu maar even zo mee gereden.
Op de terugweg.
Tanken: Auto niet meer starten.
Volgas dan ging hij met moeite om daarna meteen weer uit te vallen.
Ontsteking en contactpuntjes nagelopen (enige mazzel. Na wat afstelwerk rijdt hij beter en loopt hij beter stationair)
Was het probleem niet.
Uiteindelijk probleem gevonden. Met dank aan mijn pa.
Vlotter hing vast. Bij stationair liep hij gewoon over (letterlijk. De benzine stroomde gewoon de carb in).
De Wegenwacht die natuurlijk daarna pas aankomt geeft er nog even een tik op. Vlotternaald schiet los en we kunnen weer rijden.
Dus nu twijfelen of ik de carb nog helemaal uit mekaar schroef. Heb dat namelijk nog nooit gedaan.
Of gewoon maar snel kijk dat het andere blokje (HK) er in ploft.
Tot nu toe in ieder geval geen last meer van gehad.
Heb eigenlijk met name een slechte nasmaak van die uitlaatellende.
Nog nooit zo veel zeik gehad om het vervangen van een uitlaat