inmiddels de schoks omgebouwd.
Was vergeten hoe eenvoudig dit eigenlijk was.
Had ze eerder natuurlijk ook al er onder gebouwd, maar op de een of andere manier herinner ik me met name de voorpoten
@ Martin en anderen die mee hebben gedacht
Zat nog wel met een ellende die ik me nog van de voorschoks kon herinneren.
Verschillen in schroefdraad!
Daarnaast kreeg ik de moeren van de oude er nauwelijks vanaf.
Ellende. Maar met wat vloeken en een klemtang (ze waren tenslotte toch al kapot) ginen ze er uiteindelijk wel af.
Uiteindelijk de moeren van de GT overgezet. Je moet toch wat.
Heb ik even mazzel met een 'reserve oderdelen auto'
Notitie aan mezelf:
Binnenkort vanuit limburg de originele bouten meenemen en weer in de GT schroevenMaar goed: Het resultaat:
2 nieuwe sachs touring schokbrekers onder de LX
Rijdt beter dan voorheen (stuitert minder).
Ligt beter in de bochten.
Is stiller
En, maar moeilijk te zien in het donker, ligt volgens mij ook een dikke cm lager ondanks gebruik van dezelfde veren......
Enniehoe. Het zit er onder en de polo kan weer naar de keuring.
Lagers gecontroleerd en opnieuw gesteld. Hoor nu niks meer en geen speling te bekennen.
Hoop dat de keurmeester het met mij eens is.