hey hallo!ik zal me zo ff voorstellen eerst heb ik ff een vraagje over de achterklep van de polo1,ik had gisteren mijn achterruit bekeken en die is inderdaad ietsjes bol,niet overdreven bol er zit maar iets in,maar hij is ook niet zo vlak als bijvoorbeeld een achterruit van een fiat panda...waarschijnlijk heb ik dus wel een klep nodig met een bolle ruit....
Ik zal me effe voorstellen,ik dacht dat ik dat hier al een keer had gedaan maar dat zal wel op een ander forum zijn geweest...
Naam:Ferdi Beeuwkes
Woonplaats:Hoogeveen
Aantal auto's in bezit:5stuks
Polo1 1976 (Project Momenteel mee bezig)
Polo3 G60 1992 (Project Stilstaand project)
Bus T1 1966 (Project nog niet aan begonnen)
Bus T3 1980 (Daily Driver)
Audi 80 1977 (Daily Driver)
Aantal auto's gehad:
Polo3 coupe 1.3 1994
Polo2 coupe 1.3 1989
Polo3steilhecke 1.1 1992
Polo2steilhecke 1.3 1989
Golf 1 1.1 1982
Ok ff wat over mijzelf,ben ferdi beeuwkes 28 jaar lasser van beroep en gek van autos en motoren alleen volkswagen,heb aardig wat polootjes gehad en blijf ze nog steeds mooi vinden,ik heb een kawasaki ninja en een paar vw's en rij ook het nederlands kampioenschap minibikes...
Ik heb een aantal projecten staan waarvan ik er nu een druk mee bezig ben en dat is een polo1 van 1976 die bijna spuitklaar is op de achterklep na...
Verder heb ik nog een Polo G40 staan die omgebouwd is naar een 1.3 G60,dit project ben ik een aantal jaren geleden mee begonnen maar staat al enige tijd op een laag pitje omdat ik te weinig te heb voor de polo's ivm het racen wat ik vaak 2x per maand doe op alle bijna alle kartbanen in nederland,de polo G60 moet alleen strak gemaakt worden en gespoten worden,ik vindt het zelf een vrij bijzondere auto waar ik zelf al veel werk aan heb gehad,alle spatbordranden zijn uitgerold,verlengde motorkap gelast,rondom audiklinken,ook in de dichte achterklep gladde bodem,(komt geen vloerbekleding meer in)alle gaten in de bodem die er vanuit de fabriek in zitten zijn dichtgelast,de bodem wordt mee gespoten in de kleur van de auto incl het stalen dak(stoffen hemel komt er ook niet meer in),zelfbouw rolkooi,verchroomde sparco tankdop achter het rechterachterlicht en nog veel meer details...deze polo is trouwens te koop omdat ik graag verder wil gaan met het restaureren van mijn 1966er spijlbus die staat te wachten tot hij gerestaureerd mag worden waar ik zelf veel zin aan heb...
Verder heb ik nog een T3 Turbodiesel bus waar ik normaal dagelijks in rij hiervan is alleen de motor stuk dus voor wie er misschien nog een weet voor mij hoor ik het graag...
In de 77er Audi 80 rij ik dagelijks lekker op gas voor naar mijn werk superfijn autotje voor veel kilometers...
Dit was zo'n beetje wat ik zo nu weet te vertellen,nu weten jullie dat er in Hoogeveen ook nog een polo1 staat die staat te popelen weer kennis te gaan maken met het asfalt want hij is zeker al 4 jaar niet meer op straat geweest.....vanmiddag ga ik een paar foto's maken van hoe hij er nu bij staat...zodra het mij lukt zal ik ze plaatsen op het forum...
Mvg Ferdi