Alleen: dan moet je er ook nog carbs bij hebben.
Hoe is ondertussen de afweging motorcarbs <--> dubbele carbs?
Gekeken naar: betrouwbaarheid, rijbaarheid, afstelbaarheid, kosten, verbruik?
Ja das een hele goede vraag, zelf ben ik nu even een kostenplaatje aan het maken van de autocarbs.
Maar motorfietscarbs zijn ook zeker interessant, alleen moet ik dan nog even kijken wat de materiaalkosten zijn voor het maken van een degelijk spruitstukje.
Helaas beschik ik zelf niet over een TIG-lasapparaat, maar wel over een MIG, daar hoef ik dan alleen maar RVS draad voor te halen en dan zou ik het kunnen maken, alleen moet ik natuurlijk wel de carbs hebben om het op te meten
Wat adviseren jullie om voor motorfietscarbs te nemen?, gezien ik er in de toekomst ook een snellere nokkenas in wil leggen (wel bruikbaar in de huidige motor)
Kop ga ik dan ook nog flowen en spaghetti erop, en misschien nog iets anders.
Ik geloof dat die van een CBR 900 goed zijn?, komen die ook compleet als 'batterij' zeg maar?