schop
kreeg net ook een ideetje (afgekeken van een volksforumlid):
AAV + bewerkt inlaattraject (egel eruit draaien en de warmeluchtkleppen van luchtfilter afgehaald, vervangen door een buis die lucht direc achter de koplamp aanzuigd)
met daarin een AEE nokkenstok.
[edit!!!: ontsteking 3 graden vroeger!, was ik vergeten erbij te zetten!]
leverd een snelheid van c.a. 197 op de teller (zal dus wel ietskes minder zijn int echie)
Stel ik doe hetzelfde, maar dan met ipv die luchtfilterbewerking een golf 1.8 aanzuigbuis met open luchtfilter vlak achter de koplamp. En ipv een aee nokkenas een 3f nokkenas. Omdat AEE en AAV qua nokkenas enkel iets verschillen in de lift.
Wat kan ik hier dan ongeveer mee bereiken?
vind het namelijk wel interessant. heb zowiezo nog een spruitstuk liggen wat zo bewerkt kan worden. En ik kan dan alsnog dat onderblokje gebruiken wat ik heb liggen.
Zou me een fortuin schelen denk ik? Voor mij is c.a. 190 hard zat