kawasaki zxr 750 89/90 heb al eens naar gegevens gezocht maar kon zo zo 123 niet vinden..
als de vlotterhoogte groter wordt, staat er meer benzine in de vlotterkamer toch? (dan wordt het mengsel toch juist rijker bij grotere hoogte?) volgens mij begrijp ik het verkeerd..
aha, ik had ergens gelezen dat het 1,5mm boven de pakking moest zitten. (een site over carb ombouw)
[edit] heb zojuist ergens een manual gevonden en ook nog eens nederlands
nu maar hopen dat het het werkplaats handboek is en niet de gebruikers
lang leve internet
weet je welke waardes de lambda ongeveer moet afgeven dan?
toen ik met 150 sproeiers en 5 ringen reed, en de kelken half afgetaped (minder lucht/meer brandstof) trok de motor goed, alleen onderin afstelling was niet te toen ivm afgetapete kelken. waardes van de lambda waren tijdens op snelheid blijvend rijden 800mV gas iets aanraken en springt ff richting de 150mV
bij volgas weet ik de waardes zo niet meer precies, iig wel onder de 200mV
(zonder tape knalde de waardes behoorlijk heen en weer dacht ik, zal wel door het stoten komen)
nu met 165 sproeiers en 9 ringen. niks geen tape op de kelken
lambda geeft nu bij constante snelheid rond de 700mV aan en bij volgas trekt het naar arm toe 150mV dacht ik, kan wat meer/minder zijn..
zie ergens anders al staan 13, +/- 2mm maar dit is niet gemeten vanaf de pakking, zo te zien van een streepje op de carb, heb al eens gedacht dat die daar wel eens mee te maken kon hebben