Auteur Topic: Project [ FZ-ZF-50 ]witte 2f Coupé!  (gelezen 119573 keer)

Offline P.K.

  • Non-Register lid
  • Berichten: 835
Re: Project [ FZ-ZF-50 ]witte 2f Coupé!
« Reactie #180 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 17:24:15 »

@PK: eurotje per maand? Dan is de polo allang weggerot eer de kopbewerking is afbetaald  -gert- Das net zoiets als 20.000 euro lenen om een nieuwe auto te kopen die je vervolgens weer verkoopt en je nog steeds met die schuld zit...

Is ie zo slecht dan? -nana-
Je moet niet steeds zo uitgebreid 'serieus' antwoord (willen) geven joh. Ik zal je bij deze maar vertellen dat t een geintje was.... :)


Offline Polo2F

  • Non-Register lid
  • Berichten: 394
  • Geslacht: Man
  • Jacco
Re: Project [ FZ-ZF-50 ]witte 2f Coupé!
« Reactie #181 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 18:12:32 »
vind het weer een beetje jammer dat je tegen martijn uit gaat leggen dat het geld maar uit zijn eigen zak moet komen! (terwijl hij je notabene dingen gratis geeft -dunno-)  als ik zie wat jij voor spullen vraagt snapt ik niet dat je niet een paar eurie extra over kan maken naar martijn  -gert-

maar oke weer genoeg gezeurt!  :) vind hem op die fotoshop wel mooi  -nana- en lekker olie laten lekken joh, waar olie zit roest het niet  :)

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ FZ-ZF-50 ]witte 2f Coupé!
« Reactie #182 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 18:24:04 »
Is ie zo slecht dan? -nana-
Je moet niet steeds zo uitgebreid 'serieus' antwoord (willen) geven joh. Ik zal je bij deze maar vertellen dat t een geintje was.... :)



was ook niet serieus bedoeld  -naughty-

@polo2f: ik leg niks aan martijn uit, ik bedoelde ook dat (zoals aangegeven) niet super serieus. Tape ligt in me auto altijd, heeft tot nu toe bijvoorbeeld goed gewerkt om de irritante geluiden van achter weg te krijgen. Bleek de hoedenplank te zijn ;)

Eindelijk iemand die reageert op de photoshop. Kreeg van iemand een reactie dat de booskijker te sjonnie is. En richard zei dat het apk afkeur was omdat het lichtbeeld veranderd.
Bij originele lampen kan ik dat snappen. Maar mijn dimlichten zijn de buitenste 2, die worden nouwelijks of zelfs niet afgedekt op deze manier. En dan zou het toch geen veranderd lichtbeeld geven?
Tevens de vraag hoe iemand dan met een aangelaste kap ooit door de apk kan komen?

Offline P.K.

  • Non-Register lid
  • Berichten: 835
Re: Project [ FZ-ZF-50 ]witte 2f Coupé!
« Reactie #183 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 18:28:35 »

Nja, als de buitenste lampkes je dimlichten zijn is er in mijn beleving niets aan de hand.

Hoe t zit met aangelaste verlengingen weet ik niet.... Miss kap wisselen? -dunno-
Volgens mij worden er toch genoeg auto's gekeurd met booskijkers en doorgetrokken motorkappen?


Offline Gerard

  • 28/07/1988 - 12/02/2016 † L86C-0131 Allmighty
  • Register Moderator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.329
  • Geslacht: Man
  • Gerard Knol
Re: Project [ FZ-ZF-50 ]witte 2f Coupé!
« Reactie #184 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 18:37:02 »
Eindelijk iemand die reageert op de photoshop. Kreeg van iemand een reactie dat de booskijker te sjonnie is. En richard zei dat het apk afkeur was omdat het lichtbeeld veranderd.


Onvoorstelbaar Sjonnie, vooral met die koplampen

Offline Vinkees

  • L86C-0129
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.998
  • Geslacht: Man
  • Ronald Vinke
Re: Project [ FZ-ZF-50 ]witte 2f Coupé!
« Reactie #185 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 18:55:13 »
Beetje kermis idd.. k*tLED's, volgens mij de foute tjoening van 2010.. dat hoort thuis op nieuwere auto's, niet op een Polo uit de jaren 90.
noujah nu is is het nog een 2F.. op een type 2 staat het al helemaaaal niet.. maar dat is mijn mening

maar even wat anders: zitten er Golf 2 staaltjes onder je auto?  :)
motorkap verlenger kan op zich nog wel, deze booskijker vind ik net iets Te eigenlijk..
En ik weet wel bijna zeker dat dit niks boeit voor de APK..
Beter 10 Polo's op de oprit, dan 1 op de sloop..

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ FZ-ZF-50 ]witte 2f Coupé!
« Reactie #186 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 19:22:12 »
die LEDs zul je niet zien als ze uitstaan. Komen verdiept te liggen (dus zegmaar achter de bumper) en t zal enkel een plaatje zijn met ledjes erin, plaatje zelf zwart en je ziet t dus niet. Denk dat t wel een geinig effect geeft. Desnoods een diffuus stuk plexi ervoor, valt t nog minder op.

Mijn stadslichten zijn ook LEDjes, maar die zie je overdag voor geen meter. Saves geeft t wel behoorlijk wat licht.

Voor zover ik weet is dit golf 2 staal ja, maar ik weet het niet zeker, zou je even aan dies2000 moeten vragen.

Motorkapverlenger wil ik wel overwegen, of met iemand een kap ruilen, die geen booskijker wilt. Deze afbeelding is ook gewoon zelf gemaakt. Maar wil wel graag logo zichtbaar houden + een randje eromheen zwart van de grill en dat doen weinig mensen.

Iemand trouwens een idee hoe het komt dat mijn rechter koplamp een stuk zwakker brand dan mijn linker? Er zat een 16A zekering in, die was geklapt, nu een 8A, zou t gewoon te weinig A zijn? of zou ie dan moeten klappen? Heb iig er 8A in gedaan omdat dat volgens het instructieboekje moet.

Offline Polo2F

  • Non-Register lid
  • Berichten: 394
  • Geslacht: Man
  • Jacco
Re: Project [ FZ-ZF-50 ]witte 2f Coupé!
« Reactie #187 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 22:22:11 »
zou die ledjes vervangen door mooie originele mistlampen! en koplampen origineel maar donker!

heb het op mijn polo zo, net anders als origineel en niet sjonnie (tenminste weinig negatiefs over gehoord)


Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Project [ FZ-ZF-50 ]witte 2f Coupé!
« Reactie #188 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 22:26:36 »
mwah....

als ik het geld had (en het juiste project) bracht ik em bij Serge.

Maar goed. Succes met je plannen

idd weet meer van de polo blokjes dan ieder ander bedrijf die kopjes kan bewerken

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ FZ-ZF-50 ]witte 2f Coupé!
« Reactie #189 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 22:33:22 »
heb ik ook al aan gedacht, maar ik vind een origineel setje mistlampen nogal duur in vergelijking met wat het eigenlijk voorstelt. Zwarte koplampen originele heb ik ook al aan gedacht, maar dat wil ik als backup gebruiken. Mochten deze lampen echt teveel problemen blijven geven. Komt iig een reserveset ooit ;)

Waar ik ook aan gedacht heb is 2 mistlichtglazen van iemand lenen/kopen en die gebruiken als mal of iig om daarachter dan leds te zetten. Dan blijft de look origineel, maar zit je niet vast aan moeilijk te vinden armaturen (en nieuw voor 111,- per lamp vind ik een beetje aan de prijs..., zeker omdat de beugels niet echt sterk zijn)

Sjonnie look boeit me niet echt. Vind dit neusje er een beetje uitzien als een mengelmoesje van de polo van bunkerrat en van pierre, mijn photoshop bedoel ik dus. Niet precies natuurlijk, maar ik vind t zo wel wat hebben. me vriendin vond de booskijkers ook niks, maar ik vind t geinig. Misschien doorgelaste motorkap een keer opkopen of zelf maken, gezien de logo uitsparing.

Maargoed, eerst de auto technisch in orde krijgen. Daarna wat kleine dingetjes toevoegen zoals een deurschakelaar rechts, en een nieuwe binnenkabelboom voor onder het dash. Tevens een asbakje voor in het achterpaneel (ik erger me aan dat gat) hoedenplank ontdoen van de speakers, dichtmaken en opnieuw bekleden. Daarna carosserie in orde brengen en een keer verlagen. Iig nog tijd zat ervoor ;) Alleen dus ff geen geld.

@arjan: het gaat me niet om de deskundigheid van serge, maar om de garantie die erbij zit. tevens is hobby meestal natte vinger dremelwerk, en of dat zo goed is? Resultaat ja, maar wat vind de kop van zoiets? ;) Heb liever garantie van een erkend bedrjf voor zoiets. Maar ach, wellicht maak ik ooit toch de stap ;)

Offline Bunkerrat

  • L86C-0200
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.425
  • Geslacht: Man
  • Jorin Elstrodt
Re: Project [ FZ-ZF-50 ]witte 2f Coupé!
« Reactie #190 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 22:36:23 »
Volgens zeggen de reacties/ervaringen van de mensen die het door serge hebben laten doen net zo veel als de garantie van een bedrijf. Ik zou het liever door Serge laten doen, omdat ik daar zoveel goede verhalen over hoor. En van een bedrijfje niet. Maar dat is mijn mening.

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ FZ-ZF-50 ]witte 2f Coupé!
« Reactie #191 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 22:37:50 »
mja t valt te overwegen, maar zowiezo is dat nu geen prioriteit, althans nog niet.

@jorin: motorkap ruilen?  -uitlachen- -naughty-

Offline Bunkerrat

  • L86C-0200
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.425
  • Geslacht: Man
  • Jorin Elstrodt
Re: Project [ FZ-ZF-50 ]witte 2f Coupé!
« Reactie #192 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 22:38:45 »
Op dit moment niet... misschien als ik het zat wordt, maar voorlopig vind ik het wel wat hebben.

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Project [ FZ-ZF-50 ]witte 2f Coupé!
« Reactie #193 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 22:39:52 »
Dat zeg ik net serge weet meer van polo blokjes dan ieder ander bedrijf dat kopjes doet bewerken en dus weet serge verdomt goed waar ie mee bezig is!

maar goed meneertje weet t weer beter zoals altijd en als t er dan op aan komt schreeuwt ie weer moord en brand dat ie hulp nodig is en dan vind ie t nog raar ook als ie geen reacties meer krijgt in zijn topic -gert-

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ FZ-ZF-50 ]witte 2f Coupé!
« Reactie #194 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 22:42:00 »
mag ik even zachtjes blozen en stil worden ,van al deze woorden . ik beschouw me zelf als hobbiebob ,heb mezelf nooit vergeleken met andere tuners.

je hebt laagvliegers en modelvliegers .