mischien zeg ik het wel zo, maar zo bedoel ik het iig niet
instroomoppervlakte kleiner = grotere stroming(klinkt mischien stom, maar zuiger zuigt even hard. krijgt alleen moeilijker lucht naar binnen waardoor de luchtstooming sneller gaat)/meer onderdruk
toch?
carb staan synchroon, co schroeven op 3 halve slagen. ontsteking op 15 voor bdp bij 1000Rpm
als ik 150 sproeiers gebruik, blijft hij stoten, maakt niet uit hoeveel ringen er onder de naald zitten, wordt wel beter bij meer ringen, maar blijft stoten
grotere sproeier, zelfde effect maar wel minder stoten.
heb het geprobeert, maar daarop loopt de motor niet goed, alleen als ik de kelken dan half af plak.
wie rijdt er hier zonder filterhuis en met open luchtfilters of gewoon zonder dan?
volgend weekend ga ik de vlotterhoogte afstellen als ik er aan toe kom
en wie kan mij vertellen wat de spanning v/d lambda ongeveer zou moeten zijn bij vol gas? 800mV? heb dat ergens zien staan maar vindt het nogal veel en in vergelijking met mijn 150mV is er dus bijna geen brandstof