Jouw type carb heeft volgens mij geen ram-air. Dit kwam pas later (halverwege jaren '90). Mocht je het wel hebben, dan zou ik deze slangen niet bij de kelken hangen, ram-air slangen op een positie waar een lichte onderdruk heerst werkt het omhoog gaan van de schuiven alleen maar tegen. Ram-air, het woord zegt het al, werkt op overdruk. Door de overdruk gaan de schuiven iets verder open. Als je de slangen niet gebruikt zou ik ze lekker in de motorruimte laten hangen.
Testen of een slang en ontluchtingsslang of ram-air slang is? Simpel; slang in de mond en voorzichtig blazen. Bij een Ram-air systeem gaan de schuiven langzaam omhoog. Bij een onluchtingsslang gebeurt er niet zo veel.
De naald zit bij jouw type opgesloten in de schuif door een veer die tegen het deksel drukt. Je mag dus ringen toevoegen totdat je de veer zover opspant dat hij helemaal opgesloten zit (net niet meer veert)
Of je naald dan nog een beetje werkt, geen idee. Het hangt ook van het profiel van de naald af in hoeverre vulringen effect hebben.