Ok. Kan je dat iig afstrepen
Vacuum; eerst laten zitten. Als de motor zonder vacuumvervroeging niet nietjes loopt, hoef je dat met vervroeging niet te proberen.
Ik heb alle tips even samengevat in een lijstje, dat je naar mijn idee gewoon weer van voren af aan moet gaan afwerken. Niet denken, maar doen! Ik heb ook vaak genoeg gehad dat iets waarvan ik zeker wist dat het zo moest zijn, niet zo was (vaag verhaal
).
Loop aub alle punten (daadwerkelijk) na; zie het als een checklist.
Aan de slag;
1**géén aansluiting(vacuumslang) van de paddestoel naar 1 van je runners!
2**Alle openingen op de runners afdoppen, behalve de aansluiting naar je rembekrachtiger
3**CO schroeven open draaien (3 halve slagen)
4**sproeierdiameter 1.5mm (150), check ook even de maat van je stationair sproeiers
5**alle vulringen weghalen onder de naald (begin maar weer bij het begin)
6**carbs stellen zodat de vlinderkleppen bij het eerste progressiegat staan
7**check of ze synchroon staan
8**starten+warmlopen/rijden;
9**ontsteking bij 1000rpm afstellen op 15 graden voor BDP
10*Rijden met die hap en waarschijnlijk ervaren dat er bovenin 'geknepen/gesmoord' wordt
11*Vulringen onder de naald leggen, weer rijden, totdat er in het hele toerengebied pauwahhh is
12*
Dus; zo zou het moeten werken, mits je geschikte carbs (+/-36mm), een gasdicht spruistuk en een degelijke verbinding tussen spruitstuk en carbs hebt.
Daarna ben je nog niet klaar natuurlijk, je moet dan nog kijken of je over je gehele gebied rijk genoeg rijdt. Dat is evt. met sproeiergroottes aan te passen.