Aansluiten op een degelijke plus, niet zomaar ergens binnen op 'een' plus.
Ik blijf erbij: vervallen (ivm cv-carb's) spruitstukverwarming is een schitterende geschakelde plus,
netjes via apart relais en redelijk dichtbij positie brandstofpomp.
En de massa nog maar es checken.
(btw: ik was ff aan 't bellen voor een multimetert, maar die kerel was niet thuis)
En ik vertrouw de brandstof toevoer niet:
Slang doorspuiten de tank in (niet te hard => anders ziet de tank eruit als een opgeblazen clown met bolle wangen)
Wellicht ook een idee: tank bijna leeg rijden en kijkje nemen via vlottergat.
Misschien iets niet oke bij aanzuigpijpje
Luchtbellen houden die Hardi-pompjes niet van, voglens mij.
(Speltip nr.1: niet met een aansteker, lucifer of waxinelichtje, maar met zaklamp)
Nog een speltip: volgende keer brandstoffilter kopen die doorzichtig is => kun je tenminste zien of er peut doorgaat