Rutger: ik he de afgelopen jaren behoorlijk wat veertjes in mijn handen gehad.
Ik heb nooit een verschil gezien dus dat heb je goed opgemerkt
Het is er dan ook niet. Gewoon plaatsen zoals je ze toevallig in je handen hebt bij plaatsen.
redelijk fool proof dus
Succes met plaatsen
Enne. Over vliegroest zeker niet zeuren. Gebruikte veren zonder roest
Als ze er netjes uitzien dan mag je in je handen klappen. Belangrijker is of ze het goed doen.
Zit tenslotte toch een velg en remtrommel voor dus die looks doen er toch niet toe.
Zie je desondanks de veerpoot? Dan wordt het hoognodig tijd om te verlagen
Veerpoot is nog te zien ja
logisch, auto is ook nie verlaagd. Verlaging komt wel een keer
eerst de techniek en de bovenkant qua looks (enne roest wegwerken en dat rotte stuk van het achterschot vervangen)
Ik heb gezocht op de search, maar vind eigenlijk niet over hoe het precies in zijn werk gaat. Iig niet op de zoektermen Achterveren en Achterveren Vervangen, ook niet op Veren vervangen.
Wat ik zelf vermoed dat de procedure is: wieltjes los, auto opkrikken, wieletjes eraf. auto op assteunen, topmoeren in de kofferbak losdraaien, en dan eerst 1 kant compleet loshalen. Voor zover ik weet is de veerschotel in de carosserie en zit de veer verder los als je de schokdemper los hebt? Veertjes omisselen en dan de andere kant herhalen en de boel weer in elkaar draaien.
Kan ik dit alleen doen (heb enkel 2 assteunen en 3 krikken, waarvan 2 noodkrikken en 1 lidl krik).
En is er iets fout aan de procedure?