Dag lieve kijkbuiskinderen,
Deze kale vriend bevindt zich momenteel in GMT +7 en is dus een beetje ver van de Polo verwijderd.
Zoals al vaker met mijn Polo project regel ik dus eea op afstand.
Laatste dat ik vernomen heb is dat er een Dbilas 292'tje besteld is en dat er dus een originele Schrick 268/268 met slechts 3.000 km op de klok voor een goed bod over te nemen is door een enthousiasteling.
Ben wel een beetje bang dat de 268/268 van Schrick het "optimum" is voor rijdbaarheid en stationair draaien. Hoop niet dat ik zometeen teleurgesteld ben dat de 292 kneiter "rauw" is bij stationair en onderin de toeren.
Oja: er is dus ook binnenkort een topklasse ABU spruitstuk met 4 x 36 mm Keihin tekoop die reeds bij Tovami zijn afgeregeld voor een hoop duiten.
Anyhow: mijn "to do list" is dus nog niet veel korter geworden denk ik.
1. Alu spruitstuk 4 x 42 mm met smooth flow naar ABU inlaat kanalen bouwen,
2. Filter airbox bouwen
3. Koude lucht toevoer naar filter airbox bouwen
4. Nieuw Dbilas 292 stokje als die van jou bestellen en erin leggen (mag ik jou daar voor inschakelen?)
5. Alu klepdekseltje voorzien van gelast alu breather pijpje en erop zetten
6. Fittipaldi Personal stuurtje erin zetten
7. Mijn 3 dashboard metertjes erin zetten / aansluiten (oliedruk, olietemp, lambda): wie is daar goed in?
8. Naar Tovami rijden en laten afstellen
9. Wassen, interieur reinigen
10. Odense (wanneer is dat zodat ik een beetje kan plannen?) Deze zal ik wel weer moeten vergeten ben ik bang want mogelijk is de Polo niet op tijd klaar en mogelijk ben ik dan nog niet terug van dit project.
Groet, Jan.