Reservewiel bak is gerepareerd en verstevigd, nu zit het achter paneel goed bevestigd, dus klapperd het niet zo op en neer op de snelweg door de wind die erachter slaat.
Want daardoor krijg je metaalmoeheid, raakt het los, en gaat er een gat roesten in je reservewielbak.
En van binnen, lasjes moeten nog vlak gemaakt worden.
Wielbak bijrijderskant achter weer netjes.
En de wielrand ook.
Wielbak bestuurdersdant achter ook weer netjes.
En de wielrand ook.
Voorste koker motor ruimte bijrijderskant verstevigd.
En van voren.
Voorste koker motor ruimte bestuurderskant verstevigd.
En van voren.
Daar kan een G40 scheuren, en dat gebeurd ook regelmatig.
Deze 2 G40 is nog helemaal goed, en wil dat ook zo houden, dus preventief de delen verstevigen waar het stuk kan gaan.
Er komt ook een salzmann frame onder, en dan is de G40 helemaal sterk.
Hij krijgt niet spectaculair veel vermogen, maar zelfs een standaard G40 scheurt.
Heb er nu ook 1 staan een 2f G40, die is motorisch helemaal orgineel,en die is op die plaatsen helemaal doorgescheurd.