Auteur Topic: Wie is Ian  (gelezen 33416 keer)

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #165 Gepost op: di, 07 sep 2010, 16:50:23 »
maar dan iets verder naar beneden  :)
Daar zat ik dus te kijken maar vind niets?  -dunno-

Is het ook af te leiden uit chassis nummer of staat dat los van elkaar? Is een 0.9 blokje, hangend in een Polo L.
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Wie is Ian
« Reactie #166 Gepost op: di, 07 sep 2010, 17:01:38 »
busje remreiniger en een doekje of tandenborstel ff t stukje onderblok schoonmaken daar

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #167 Gepost op: di, 07 sep 2010, 17:05:07 »
Het is niet onder de auto toch dat ik moet kijken he.  -naughty-

Had ik ook gekeken voor de zekerheid, en zag dat het er redelijk nat was (lekkende olie?) :(
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Wie is Ian
« Reactie #168 Gepost op: di, 07 sep 2010, 17:09:53 »
 :)

nee:

zoek de koppakking
dan iets naar beneden. Daar is het tegen het onderblok geslagen in de linker hoek. (als je voor de auto staat)
Ben je bij de motorsteun? Dan ben je te ver  :)

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Wie is Ian
« Reactie #169 Gepost op: vr, 17 sep 2010, 15:46:56 »
motor en bakcode: http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,3953.0.html

Of bij de dynamo (alternator) steun, of onder de ontsteking (verdeler) aan de bakzijde.

Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #170 Gepost op: zo, 26 sep 2010, 18:08:30 »
Hoe mijn Polo 2F Coupé er nu bijstaat.   -klus-
















Inderdaad, 2 soorten velgen. :) Van de Polo 2 velgenset vooraan zijn 2 ervan met kapotte banden. Achteraan zitten 2 velgen van m'n Jetta (de andere 2 zitten op m'n andere Polo 1 waar ook 2 banden plat waren van de (halve J smallere) originele set velgen). Onder m'n Jetta zit nu het 14 inch Vento staal dat onder de Polo 1 zat (kan je nog volgen? ^^)

Tevens ook de originele achterlichten teruggestoken. Heb een 2 Coupé dieseltje met ronde koplampen op het oog en de eigenaar staat ook open voor ruil dus even een bericht gestuurd. En omdat Polo 2F lichten niet passen op een 2, ga ik de G40 achterlichten, smoked (zij)knippers en voorlichten afzonderlijk verkopen.

Vind beide velgjes eigenlijk best mooi. Al denk ik dat het Mk1 staal hem het best staat.
« Laatst bewerkt op: zo, 26 sep 2010, 18:11:02 door Ian_C »
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Wie is Ian
« Reactie #171 Gepost op: zo, 26 sep 2010, 19:33:32 »
Dacht dat de 2F inmiddels van je zus was? -dunno-
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Polo2F

  • Non-Register lid
  • Berichten: 394
  • Geslacht: Man
  • Jacco
Re: Wie is Ian
« Reactie #172 Gepost op: zo, 26 sep 2010, 20:26:26 »
zo ik spot 3 kleuren blauw aan de zijkant  -uitlachen- haha vond die 2f echt dik met die witte wielen toen maja jammer dat dat niet meer is  -naughty-  polo 1 is natuurlijk ook veel leuker  -thumbsup-

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #173 Gepost op: zo, 26 sep 2010, 21:22:36 »
Dacht dat de 2F inmiddels van je zus was? -dunno-
Ehm, hij is nog altijd van mij, maar zij mag er mee rijden (moet wel verzekering en benzine betalen natuurlijk). Bovendien heeft ze haar rijbewijs ook nog niet, in oktober doet ze haar examen.  -klus-

Zou 't leuk vinden als ik deze kon ruilen voor de diesel coupé. Dan mag zij er ook mee rijden (zolang ik dicht bij huis werk en nog niet echt een diesel nodig heb) maar blijft hij zeker van mij.  -naughty-


Dit is hem trouwens:




Ziet er wel net uit. Maar niets is zeker natuurlijk, bovendien wacht ik nog op reactie van de verkoper, maar 't is zondag dusja.


zo ik spot 3 kleuren blauw aan de zijkant  -uitlachen- haha vond die 2f echt dik met die witte wielen toen maja jammer dat dat niet meer is  -naughty-  polo 1 is natuurlijk ook veel leuker  -thumbsup-
Ja, inderdaad verschillende kleuren. Heeft nog een ongeval gehad, dat zijpaneel achteraan is vervangen en heeft een iets lichtere kleur. De deur zal wellicht ook vervangen zijn denk ik.

Witte wielen zijn inmiddels verkocht, maar als 't goed is koop ik dezelfde van Merijn over, maar dan in het goud met gepolijste rand. Maar die komen dan onder de 1 denk ik.  -thumbsup-
« Laatst bewerkt op: zo, 26 sep 2010, 21:26:06 door Ian_C »
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Wie is Ian
« Reactie #174 Gepost op: zo, 26 sep 2010, 22:07:38 »
front onder de bumper heeft ook een andere kleur en sluit niet aan op de voorschermen.

succes met de ruil  -dj-

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #175 Gepost op: ma, 27 sep 2010, 13:38:44 »
front onder de bumper heeft ook een andere kleur en sluit niet aan op de voorschermen.

 -dunno-

Enkel het linkervoorscherm heeft een andere kleur en sluit niet goed aan.
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Wie is Ian
« Reactie #176 Gepost op: ma, 27 sep 2010, 13:46:16 »
-dunno-

Enkel het linkervoorscherm heeft een andere kleur en sluit niet goed aan.

als je het rechter bedoeld, kan ik m snappen, want je moet kijken vanaf de bestuurdersstoel, dus op de foto zou de rechtse niet aansluiten, of juist t onderfront. iig daar klopt iets niet helemaal.

heb t over die 2 he.

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #177 Gepost op: ma, 27 sep 2010, 13:58:45 »
als je het rechter bedoeld, kan ik m snappen, want je moet kijken vanaf de bestuurdersstoel, dus op de foto zou de rechtse niet aansluiten, of juist t onderfront. iig daar klopt iets niet helemaal.

heb t over die 2 he.

Aaaah, dacht dat je 't over de mijne had.  -uitlachen-

Ja, nu zie ik het ook wat je bedoelde. -thumbsup-


Edit: Net antwoord gehad:

Citaat
het zijn origineel kilometers niet rond geweest kun je zien aan de carpass en de polo intreseerd me niet

Ziet er dus naar uit dat deze toch nog even blijft.  -naughty-
« Laatst bewerkt op: ma, 27 sep 2010, 14:18:26 door Ian_C »
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #178 Gepost op: ma, 27 sep 2010, 17:33:39 »
ies naise,wolkengrau???
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #179 Gepost op: di, 28 sep 2010, 20:16:28 »
Had wel een mooi kleurtje (op foto) ja, maarja, heb hem al lang weer uit m'n hoofd gezet gezien hij toch niet in de mijne geïnteresseerd is.


Vandaag de Polo Einz eens grondig gestofzuigd vanbinnen, al was dat niet echt nodig (klinkt nu alsof hij super vuil was). -naughty- Gewoon alle pluisjes en zandkorreltjes eens opgestofzuigd. En koffer en bandenbak ook eens gewassen.





Het interieur met gehavende bestuurdersstoel. -boehoe- Nuja, het hele interieur is wat muf, zou het willen vervangen door een net Mk1 interieurtje.




Polo staat nu op de standaard staaltjes (nouja, achter zijn het de velgen van de Jetta en voor van de Polo, die een halve J smaller zijn). Vento staal dat op de Polo zat zit nu onder m'n Jetta (zaten nette winterbanden op).





En staat nu even niet onder de blote hemel.  -klappen-





Gisteren al eens lief tegen m'n moeder gezegd dat ik het heel jammer zou vinden als hij deze winter buiten moet staan (oke, staat hij nog steeds, maar daar tenminste onder een dak). Normaal is de carport voorbehouden aan de slOpels van m'n ouders. Die zijn toch veel nieuwer ('96 en 2002) dus zouden eigenlijk buiten moeten staan ipv de mijne. -nana-


En nog wat dingen:

Mijn hoedenplank in heel slechte staat (helemaal doorgehangen en met 2 gaten in waar boxen zaten)



Wil ik graag vervangen door een net exemplaar!


Achterbank met fleece dekentje en daarop een nieuwe uitlaatpot die nog onder de auto moet komen.  -naughty- Zat erbij, inclusief 2 gaatjes voor de gordels.  -klus-Staat wel netter zo want zit ook een scheur in de rugleuning van de zetel.





Weet iemand wat deze dingen trouwens zijn of waar ze voor dienen?  -dunno-



Lagen in m'n koffer...


Dit vond ik ook in de koffer (denk in de bandenbak) en weet eveneens niet wat voor nut het heeft..

"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O