Inmiddels gefixed.
De extra moertjes achterop de hoofdremcilinder kwamen mij wèl bekend voor, maar zeker weet ik t niet. Kan iemand met een echte, originele, onverprutste G40 eens kijken voor mij?
Anyway: Als aller aller laatste optie dus het 'stellen' van het systeem bekeken: De centrale pen in het midden van de bekrachtiger is een soort dopmoertje, met daaronder draad. Dit moet dus stelbaar zijn. Daarvoor moet echter wel de hele boel los, en hopen dat de bekrachtiger heel blijft. De oude bekrachtiger die ik verwijderd heb, daar kwam zomaar een onderdeel uitvallen en daarna ook nog eens het middelste pennetje. Misschien hoort dat los te zitten, maar ik vraag het mij af.
Dat dit pennetje uit de oude is komen vallen, gaf mij direct de gelegenheid om eens te kijken of er beweging in te krijgen is: Nope. Nix nakkes nada. Naja: niet met gemiddelde handkracht. Dat gaat IN de auto dus zeker niet lukken zonder de boel te slopen.