het begin is gemaakt aan de 1600 steilheck. koppie eraf getrokken en deze naar de vlakker gebracht.
bougies waren aangeslagen met dikke witte aanslag, vermoedelijk door een olie lekkage bij de klepseals. dus dat laat ik ook gelijk vervangen bij de vlakker
tevens veel koelwater slangen lek omdat de vorige eigenaar die met normale slangklemmen heeft vastgezet.. jammer want je komt er al niet makkelijk aan.
de grijze polo coupe moet nog steeds nieuwe toplagers..... en ook een nieuwe tank. over een maandje komt de apk eraan dus daar moet ff haast achter komen.
tevens ga ik opzoek naar een 8.192mhz chip zodat de toerenbegrenzer iets boven 7k intikt
hij gaat nu trekkend de begrenzer in, en dat is niet de bedoeling
trouwens echt leuk om 2 zo verschillende polo's te rijden, de ene levert al zn kracht onderin en de andere bovein. de ene stuurt licht de ander zwaar. de een schakelt als stroop, de andere als warme boter. de een rijd 160 de ander 190
maar ze rijden ze allebei verdomdes lekker