Zo lang niet aanwezig geweest , huis verbouwd wat familie omstandigheden en nu afgelopebn weekend eindelijk tijd gehad voor de motorswap
Na wat opstartprobleempjes eindelijk het torretje aan de praat (carburateurs lek op de t-stukjes verkeerde bakflens etc etc) maar hij doet het
Nu heb ik als de techneuten het schikt wat tips nodig , heb de ontsteking op 14 gr staan , sproeiers opgeboord naar 1,5 mm co stationair schroeven staan nu 4 halve slagen open (met 3 halve slagen liep ie net niet helemaal lekker stationair ) veren van de schuiven iets afgeknipt(1,5 cm) voor betere respons
Nu heb ik alleen dat ie van onderuit nog niet helemaal lekker weg wil en dat als ik een stukje heb gereden dat de bougies muisgrijs zijn
Hij gaat als een jekko op toeren maar van onderuit wil hij nog niet ook ploft hij behoorlijk bij gas loslaten in de uitlaat , de carbs geven geen plof verkeerd
Mijn set up is : ABU , kop 1,5 mm gevlakt en bewerkt , Schrick 268 nokkenas met verstelbaar nokkenastandwiel en NZ ontsteking , Keihin CBR 900 carbs met zelf gefabriceerde en luchtdichte inlaat
Nu wil ik weten wat ik kan doen om hem van onderuit wat lekkerder te laten lopen , moet ik de veren van de schuiven nog verder afknippen of moet ik met andere sproeierbezettingen gaan werken ?
Zoals remlucht afdoppen en weer kleinere hoofdsproeiermaat gebruiken voordat ik van alles ga verboren en verknoeien qua afstelling zou ik als het u schikt -naughty-wat tips ontvangen
Hoor het graag als er ideeën zijn , alvast bedankt
EDIT : de carbs zijn synchroon gezet met synchroonmeter