hmm, dus uitlijnen moet zowiezo, nu alleen nog een adres waar ze dat goed doen in Groningen.
Vandaag ben ik ook weer bezig geweest met het aanpakken van de stationairproblemen. De digijet module is vervangen (ik had toch nog een paar reserve liggen, proberen kan geen kwaad) Dit lijkt de motorloop wel iets verandert te hebben, maar het probleem bestaat nog steeds. Ik had er na een eerder probleem een KEN digijet module in gezet, maar ik ben nu weer terug naar een Bosch digijet module. Of deze precies hetzelfde moeten zijn weet ik niet, wat ik wel gelezen heb is dat ze in verloop van tijd wel wat instellingen verandert hebben.
Alle vacuumslangen en daaraan aangesloten dingen zijn getest op lekken en er zijn geen gevonden, ook is de gasklephuisplastic-rubber wat ingevet en het gasklephuis schoongemaakt zodat dat ook goed afsluit. Nu heb ik bijna alle mogelijke valse-lucht oorzaken nagegaan, en nog niets gevonden, de injector-O-ringen blijven nog over, maar het kunnen ook andere dingen zijn. Een mogelijke oorzaak is ook een niet goed functionerende benzinedrukregelaar. Ik heb ook injectorreiniger bij de benzine in gedaan, eens kijken of dat helpt, maar dit zal waarschijnlijk een langzame verbetering betekenen, dus daar moeten we op wachten.