41
Techniek / Brandstofpomp krijgt geen stroom.
« Laatste bericht door Walliebie Gepost op zo, 10 mrt 2024, 11:46:15 »Hallo.
Ik heb een probleem met mijn vw Polo 86c II uit 1990 met NZ motor.
Na het stuk gaan van de distributieriem bleek dat van 1 cilinder de klep krom was.
Een monteur heeft de kop eraf gehaald en de kromme klep gewisseld, van de andere cilinders de compressie gemeten en die waren goed.
Nadat hij de kop weer gemonteerd had zonder de luchtfilter startte de polo direct en liep goed.
Na het monteren van de luchtfilter kreeg hij de polo niet meer aan de praat.
De brandstofpomp die je normaal gesproken hoort lopen als je het contact omdraait deed niks.
Remreiniger in de inlaat gespoten en de polo loopt even en slaat weer af (remreiniger opgebrand).
Na de brandstofpomp te hebben gecontroleerd bleek deze geen stroom te krijgen.
Alle zekeringen zijn goed, de brandstofmeter werkt wel, de relais gewisseld en de ECU gereset, alles zonder resultaat.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
Alvast bedankt,
Walter
Ik heb een probleem met mijn vw Polo 86c II uit 1990 met NZ motor.
Na het stuk gaan van de distributieriem bleek dat van 1 cilinder de klep krom was.
Een monteur heeft de kop eraf gehaald en de kromme klep gewisseld, van de andere cilinders de compressie gemeten en die waren goed.
Nadat hij de kop weer gemonteerd had zonder de luchtfilter startte de polo direct en liep goed.
Na het monteren van de luchtfilter kreeg hij de polo niet meer aan de praat.
De brandstofpomp die je normaal gesproken hoort lopen als je het contact omdraait deed niks.
Remreiniger in de inlaat gespoten en de polo loopt even en slaat weer af (remreiniger opgebrand).
Na de brandstofpomp te hebben gecontroleerd bleek deze geen stroom te krijgen.
Alle zekeringen zijn goed, de brandstofmeter werkt wel, de relais gewisseld en de ECU gereset, alles zonder resultaat.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
Alvast bedankt,
Walter