Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 5 6 ... 10
1
Techniek / Re: Hulp gezocht met afstellen polo G40
« Laatste bericht door Hanf Gepost op Vandaag om 14:51:20 »
Wellicht de extra luchtschuif onder de inlaat t probleem?
2
Techniek / Re: Hulp gezocht met afstellen polo G40
« Laatste bericht door Sjon Gepost op Vandaag om 13:06:55 »
Zo las ik 't ook => oftewel, is een beun de haas bezig geweest met die G-lader.
Er zijn maar een paar namen waar je goed terecht kan met een G-lader, Ruud is daar 1 van.
Denk dat Arno wel h.e.e.a. heeft aangewezen/kunnen verklaren?

Moeilijk stationair met koude motor? Na 't aanslaan t/m opwarmen, wel iets verhoogd stationair?
(oftewel: koudstartregeling functioneert wel?)
3
Techniek / Re: Hulp gezocht met afstellen polo G40
« Laatste bericht door RoelG Gepost op Vandaag om 12:17:16 »
Ow sorry, ik bedoel juist te zeggen dat ik niet kan geloven dat de g-lader van hem komt. Ik wist al jaren geleden wie ruud16vG60 was ondanks dat ik niet eens een auto met G-lader had.
Daarom is de G-lader NIET van hem gekomen. En is het gewoon iemand geweest die zegt dat ie van Ruud komt..

grappig hoe mensen anders dingen lezen. Ik had het ook precies zo begrepen :)

Nu nog de rest oplossen. Succes

p.s. ben wel benieuwd wat je dan precies aan die g-lader hebt gezien....
4
86(c) Auto aangeboden / Polo 86C Coupe 1.0
« Laatste bericht door BoNeZ Gepost op Vandaag om 09:13:59 »
VW Polo Coupe uit 1994.
Nette auto voor weinig.
Vraagprijs €750
APK tot 12-06-2018.

Radio aanwezig maar niet werkend.
Auto moet uitgelijnd worden (trilling stuur en stuur scheef rond 70-80km/h).
Spiegelverstelling binnen werkt niet (mechanisch).

Technisch in goede staat. Start altijd!
Geen scheuren of gaten in bekleding.
Originele hoedenplank zonder gaten.
Originele reservewiel, krik en gevaren driehoek aanwezig.
Zelfs de coupons van de VW dealer van die bij aflevering erbij zaten. Instructieboekje etc.

Zitten wat putjes in de deuren her en der een roestplekje. Balken zijn goed.



5
Voorstellen / Re: Wie is de de Mier?
« Laatste bericht door g40airlines Gepost op Vandaag om 02:33:09 »
Dat komt vermoedelijk door de "digilag" als je volgas stampt dat die nog f 5 tellen stoich blijft lopen, en daarna de map pas pakt.

Maar over die correctie, ik had een afgetrapte standaard g40 en daar ging ook een correctie van 0.985 overheen en die had "125 pk, wat niet klopt. Std is 113 pk namelijk

Dus in andere woorden van de 140pk klopt geen bal van? Hoe moet ik dat zien dan? ik hoe kan ik werkelijk zien waar ik nu ben dan met mijn auto qua pk's?

DIN  Correction of the measured power and Torque in the norm with atmospheric pressure of 1013mbar and 20°Celsius

EWG  Correction of the measured power and torque in the norm with an atmospheric pressure of 1013 mbar but at 25° Celsius

Bedankt

6
86(c) Onderdelen aangeboden / Re: GK zuigers 3x
« Laatste bericht door rwubbels Gepost op di, 24 apr 2018, 11:36:39 »
Inderdaard, daar waren de pootjes al vanaf toen ik em kreeg, altijd vast gezet met splitpennen.
7
86(c) Onderdelen aangeboden / Re: GK zuigers 3x
« Laatste bericht door Raymon Gepost op di, 24 apr 2018, 09:33:58 »
Daar zijn de pootjes al vanaf zo te zien ;)
8
86(c) Onderdelen aangeboden / Re: GK zuigers 3x
« Laatste bericht door Jorp Gepost op di, 24 apr 2018, 08:55:09 »
Wees maar zuinig op dat GT logo wat onder in de bak ligt.
9
Voorstellen / Re: Wie is de de Mier?
« Laatste bericht door g40airlines Gepost op ma, 23 apr 2018, 21:29:45 »
schroefset en andere schmidtjes 7J & 8J
10
Projecten / Re: Project [RP-PS-63] Polo 2F G40
« Laatste bericht door JBM Gepost op ma, 23 apr 2018, 18:18:29 »
Hartstikke bedankt! Het erge is dat ik dus ook extreem allergisch ben voor benzine en olie typerende artikelen.. Dus als ik even energie heb dan kan ik alsnog vrij weinig uitvoeren haha. Komt wel weer goed hoop ik, Ben allang blij dat de Polo nu weer loopt zoals vanouds.. Stukjes toeren door het Limburgse heuvelland werkt als een goede meditatie.
Pagina's: [1] 2 3 4 5 6 ... 10