tijd om meer cc's in te bouwen
En nog steeds niets aan gedaan..
Tja, een echte daily: Alleen rijden, verder niets.
Maar goed: die 1.4 moet nu toch echt snel d'r in; 1 liter op 300 kilometer is niet goed voor m'n portomonaie, voor de motor en ook niet voor m'n gemoedstoestand: Zwarte kwalmen terwijl ik eigenlijk een eko-diesel wil!
Gisteren kwamen de GOODIES dan eindelijk aan:
Van links naar rechts en een beetje door elkaar:
Links: Filterhouder, warmtewisselaar, elektrische verwarming en 2 reserve filters.
Onder: Slangen, leidingen, etc: 10 mm inwendig word de aanvoer
Rechts: kabelboom voor elektrische verwarming
Boven links: T-stukjes, verloopjes, tule etc.
Rechtsboven: Onder/Overdruk metertje (ideaal voor de Turbo/Glader
) Maar ik gebruik m om de zuig(onder)druk van de pomp te meten.
Midden: Extra fijnfilter om al het zaagsel, rommel en troep vlak voor de pomp toch nog tegen te houden, zicht te hebben op de brandstof (kristaliseren, stollen), en met een handpompje om het ontluchten te vergemakkelijken na het wisselen van het filter.
Rondom: kleinkram